در جلسه تنظیم بازار شهرستان مطرح شد؛ خسروی فرماندار الیگودرز: به هیچ عنوان به معدود افراد سود جو‌ اجازه اخلال در بازار میوه و تره بار را نخواهم‌ داد و در صورت نیاز شخصا به صورت شبانه روزی نظارت های میدانی خود را تا‌ ساماندهی موضوع ادامه خواهم داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز پیرو اعلام نارضایتی شهروندان از شرایط نابسامان وضعیت نرخ گذاری اقلام میوه و تره بار، چهارمین جلسه تخصصی ستاد تنظیم بازار به ریاست خسروی فرماندار شهرستان با حضور اعضا برگزار شد .

فرماندار الیگودرز در جلسه مذکور با تاکید بر ضرورت نظارت و کنترل قیمت میوه و تره بار گفت: در روزهای گذشته با تشدید بازرسی ها و کنترل مستمر قیمت ها، نرخ گذاری اقلام مختلف میوه و تره بار تا حدودی بهبود یافته که با استمرار نظارت ها و اجرای راهکارهای پیشنهادی به شرایط مطلوب و کسب رضایت مندی شهروندان نزدیک تر خواهد شد.

فرماندار شهرستان در پایان بر استفاده از ظرفیت و تجربه افراد معتمد در صنف مذکور اشاره نموده و اذعان نمود برای شکستن انحصار در این حوزه و عرضه ی مطلوب میوه و تره بار، پیگیر ایجاد بازارچه های عرضه ی میوه و تره بار در سطح شهر خواهیم بود.

 

b_300_0_16777215_00_images_fr.jpeg
روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید