به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز، صبح امروز در راستای دیدار چهره به چهره و پاسخگویی به مطالبات مردم و با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات عموم مراجعین، دیدار عمومی خسروی فرماندار شهرستان الیگودرز برگزار شد.

خسروی در دیدارهای مردمی و پیگیری مشکلات آنان بر نکات مهمی تاکید نمودن، که اهم آن به شرح ذیل می باشد:


۱- بخشداران موظف به پیگیری بیش از پیش مطالبات و مشکلات مردم بوده و ضمن تعامل مضاعف با دهیاران، می بایست تلاش بیشتری در جهت مرتفع نمودن مشکلات اهالی روستاهای تابعه، صورت پذیرد.

۲- مدیرانی که در بین مردم حضور نداشته و روحیه پاسخگویی به مطالبات و مراجعات شهروندان را ندارند حتما در حاشیه قرار خواهند گرفت چراکه انتظار مردم از دولت انقلابی و مردمی ایجاد تحول بوده و این مهم با افراد تحول خواه و جهادی حاصل می شود.


۳- کندی و بی تحرکی برخی از افراد نباید موجب نا امیدی مردم از مجموعه خدمات دولت انقلابی و مردمی گردد و این افراد حتما از مجموعه مدیریت شهرستان حذف و به حاشیه رانده خواهند شد.


۴- انتظار از مجموعه نظام بانکی و مدیران شعب سطح شهرستان، تسریع در مرتفع نمودن مشکلات مردم و مد نظر قرار دادن منویات ریاست محترم جمهوری در کاهش زمان اعطای تسهیلات بانکی با موضوعات مهمی همچون ازدواج،اشتغال، مسکن و فرزند آوری، می باشد.

۵- دیدگاه بخشی نگرانه برخی مدیران موجب کاهش خدمت رسانی به شهروندان و بروز برخی مشکلات در سطح شهرستان شده که ضرورت دارد این رویکرد اصلاح شده و همه ادارات خود را یک‌مجموعه برای حل مشکلات موجود، قلمداد کنند.


۶- در موضوع بازار که یکی از دغدغه های به حق و مهم شهروندان بود، تمرکز اولیه را بر مدیریت نحوه نرخ گذاری میوه و تره بار گذاشته و حتما با توکل به خداوند متعال در اسرع وقت با برنامه ریزی مناسب در موضوع مسکن و اقلام اساسی همچون گوشت و مرغ نیز ورود جدی خواهیم داشت.

b_300_0_16777215_00_images_p.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید