قدردانی فرماندار الیگودرز از همکاری کم نظیر مردم فهیم شهرستان الیگودرز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز، دکتر کشکولی فرماندار گفت: بیشترین تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در کشور، علی الخصوص در شهرستان الیگودرز ناشی از شرکت در مراسمات عروسی و عزا، حضور در اجتماعات، عدم رعایت نکات بهداشتی وعدم حفظ و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

🔴 دکتر کشکولی تصریح کرد: احترام و گرامیداشت درگذشتگان بر کسی پوشیده نیست اما در موقعیت کنونی و به لحاظ اهمیت حفظ سلامت خود، خانواده و عموم مردم شهرستان که در این چند روز نهایت همکاری را با ستاد مقابله با کرونا در شهرستان داشتند، استدعا دارم شهروندان گرامی با توجه به وضع فوق العاده حاد کرونا و جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و کنترل بیماری کرونا، و ان شاءالله خارج شدن از این وضعیت، از «حضور در آرامستانها» خودداری نمایند.

🔷 فرماندار ضمن تشکر از همکاری خوب و کم نظیر مردم فهیم شهرستان الیگودرز علی الخصوص صاحبان صنوف، برای تعطیلی بازار، که حقا نهایت همکاری با ستاد مقابله با کرونا را داشته اند افزود: این حرکت که نوعی از خودگذشتکی است، اقدامی ارزشمند برای حفظ سلامت شهروندان است.

🔶 وی افزود: خطر کرونا همچنان وجود دارد لذا برای حفظ سلامت خود، خانواده و دیگران، حد المقدور از ترددهای غیر ضروری خودداری کرده و این امر برای افراد دارای بیماری زمینه ای و نیز افراد مسن، ضروری تر بنظر می رسد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید