🔵 فرماندار الیگودرز: از ظرفیت سران طوایف، ذی نفوذان و ریش‌سفیدان شهرستان به منظور جلوگیری از برپایی مجالس عزا و عروسی و کنترل کرونا در شهرستان الیگودرز استفاده می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز، دکتر کشکولی فرماندار در نشست سران طوایف، متنفذان و بزرگان شهرستان الیگودرز در دو نوبت صبح و عصر گفت: بزرگ‌ترین نعمت در هر جامعه «قانون مداری» است؛ بنابراین مصوبه‌های ستاد مدیریت بیماری کرونا نیز یک قانون است که همه ما موظف به اجرای آنها هستیم.

🔶 دکتر کشکولی در این نشست به نقش مؤثر ریش‌سفیدان، بزرگان طوایف و متنفذان در آگاه‌سازی و توصیه به مردم در راستای رعایت مصوبات ستاد کرونا اشاره کرد و افزود: بزرگان شهرستان الیگودرز باید قوانین و مصوبه‌های ستاد کرونا را به مردمی که حرف آنها را می‌پذیرند، یادآوری کنند و با ایفای نقش بزرگ بودن خود در این ایام در کنترل ویروس کرونا پیش‌قدم شوند.

🔴 فرماندار الیگودرز: کنترل کرونا، مستلزم «همراهی مردم» است.

🔸 دکتر کشکولی در این نشست به نقش تأثیرگذار سران طوایف و ریش‌سفیدان در بین مردم اشاره کرد و افزود: با همدلی و همراهی بزرگان مناطق باید بتوانیم از بحران کرونا عبور کنیم.


وی افزود: بزرگان طوایف باید با فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی به مردم آنها را نسبت به شرایط بحرانی شهرستان آگاه کنند چرا که یکی از مهم‌ترین راه‌های شیوع کرونا برگزاری تجمعات است و در صورت بی‌توجهی همه گرفتار خواهند شد.

⚪فرماندار الیگودرز در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری سران طوایف و ریش‌سفیدان با ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان، وضعیت بیماری در این شهرستان کنترل شود.

🕙 🕔 ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹
 کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان الیگودرز

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید