کرونا الیگودرز را تعطیل کرد ؛

فرماندار:
هر مدیری در اجرای دستور العمل های کرونا کوتاهی کند برکنار خواهد شد


🔹ادارات الیگودرز تا پایان هفته تعطیل شدند


دکتر کشکولی فرماندار الیگودرز در جلسه ستاد کرونا شهرستان با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در الیگودرز گفت:
متاسفانه بیمارستان کاملا پر شده است و با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات هر بیمار بدحالی وارد بیمارستان شود زنده بیرون نخواهد آمد .

وی با هشدار جدی به مردم گفت: از روز گذشته تست کرونا ۶۹ نفر در الیگودرز مثبت شده است و با این شرایط باید شهر را تعطیل کنیم.

🔹چه اماکنی تعطیل خواهند شد؟

دکتر کشکولی گفت : پاساژ ها، اماکن تجاری ، فروشگاههای زنجیره ای ، اماکن ورزشی ، لوازم بهداشتی و آرایشی ، مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی. بازار املاک و خودرو ، خدمات کامپیوتری و چاپخانه ها ، فروشگاههای پارچه و پوشاک ، سینما ، دانشگاهها، مدارس و‌حوزه های علمیه ، تالار پذیرایی، رستوران و آرایشگاهها، اماکن و سالن های ورزشی و دیگر مشاغلی که در جدول قید شده از فردا بمدت یک هفته تعطیل خواهند بود و در صورت نیاز این زمان تمدید می شود.

فرماندار گفت : از فردا دوشنبه ساعت ۸ صبح محدودیت ها با حضور ادارات صمت ، اصناف و تعزیرات با همکاری نیروی انتظامی اعمال خواهد شد .

وی افزود: آرامستانها تعطیل و برگزاری هرگونه‌ مجالس عزا و عروسی ممنوع است.

دکتر کشکولی چاپ هرگونه اعلامیه ترحیم پر چاپخانه ها و خدمات کامپیوتری و انتشار حتی بصورت پیام تسلیت در فضای مجازی را ممنوع اعلام نمود و افزود: در صورت مشاهده مراکز چاپ از خدمات دولتی محروم و‌پروانه آنها لغو خواهد شد.

فرماندار همچنین به لزوم توجه مدیران به اجرای دستورالعمل ها تاکید نمود و افزود: هر مدیری کوتاهی کند برکنار خواهد شد.

وی افزود: برخی نانوایی ها به دستورالعمل ها توجه نمی کنند و برخی باشگاههای ورزشی نیز شبانه فعالیت می کنند که مدیران مربوط باید بررسی و نسبت به برخورد جدی با متخلفان اقدام نمایند.

دکتر کشکولی با اشاره به اینکه تا پایان هفته ادارات الیگودرز تعطیل می باشند افزود: این تعطیلی شامل دستگاههای خدمت رسان نمی شود.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید