b_300_0_16777215_00_images_hgfiuy.jpg

b_300_0_16777215_00_images_hgfiuy.jpgماشااله نعمتی فرماندار الیگودرز به همراه معاون عمرانی فرمانداری، روسای جهاد کشاورزی،صمت، دامپزشکی به صورت شبانه و سرزده در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و بررسی مشکلات تولیدی از مجموعه کشتارگاه وارنیک بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز، ماشااله نعمتی فرماندار در این بازدید با بیان اینکه کشتارگاه های شهرستان ظرفیت و پتانسیل مهمی برای الیگودرز به شمار می آیند گفت: ظرفيت اسمي كشتارگاه وارنیک ۴ هزار قطعه در ساعت است که در صورت فعالیت تمام وقت، توانایی عرضه تقریبی ۱۰۰ هزار قطعه را دارد که ظرفیت مهمی برای شهرستان الیگودرز به شمار می آید.
مهندس نعمتی با توجه به ظرفیت و زیرساخت مناسب شهرستان در جهت احداث واحد های مرغداری اظهار داشت: متقاضیان زیادی در این حوزه قصد سرمایه گذاری دارند که می بایست سازمان جهاد کشاورزی استان در جهت حمایت و تنظیم بازار، زمینه را برای ورود سرمایه گذاران فراهم نماید.
در این بازدید که به مدت ۳ ساعت به طول انجامید، فرماندار الیگودرز و همراهان از فرایند کشتار، استحصال، تولید، بسته بندی، نگهداری، ذخیره سازی و حمل نقل بازدید کردند و روند انجام امور را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید