به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، مهندس نعمتی فرماندار به همراه رضایی معاون سیاسی فرمانداری با حضور در اداره ورزش و جوان با شاهنصیری ریاست و پرسنل اداره دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز، دراین جلسه مهدی شاهنصیری به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گزارشی از عملکرد مجموعه ورزش و جوانان طی سالهای ۹۸ ، ۹۹ و ۱۴۰۰ ارائه نمود.
رئیس ورزش و جوانان سرانه ورزشی شهرستان الیگودرز را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: شهرستان الیگودرز با سرانه ورزشی ۸۳ سانتی متر، پیشتاز سرانه ورزشی در استان لرستان می باشد و این در صورتی است که سرانه ورزشی کشور ۷۲ سانتی متر می باشد.

شاهنصیری رئیس ورزش و جوانان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت ها و پیگیری های فرماندار و تمامی کسانی که در توسعه وپیشرفت ورزش الیگودرز نقش داشته اند گفت: به پاس حمایت ها و مساعدت های فرماندار در جهت برگزاری شایسته رقابت های قهرمانی کشور کشتی آزاد نونهالان، لوح تقدیری ارسالی از طرف علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی تقدیم مهندس نعمتی فرماندار شد.

در ادامه مهندس نعمتی نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی، وضعیت ورزش الیگودرز و پیشرفت آن را با توجه به شرایط اقتصادی طی سالهای اخیر بسیار مطلوب دانست و از مهدی شاهنصیری و پرسنل اداره ورزش و جوانان و همه زحمت کشان عرصه ورزش به جهت ایجاد تحولات چشمگیر و قابل لمس قدردانی کرد.

همچنین از تلاش ها و پیگیری های دکتر محمد خدابخشی نماینده مردم شریف شهرستان الیگودرز در حوزه ورزش و جوانان نیز تقدیر و تشکر نمود.


گفتنی است سرانه ورزشی به مفهوم این است که هر فرد از جامعه چه میزان فضای ورزشی را در اختیار دارد.
فضاهای ورزشی چه سرپوشیده و چه روباز اندازه گیری و به تعداد افراد جامعه تقسیم می شود که عدد بدست آمده را سرانه ورزشی می گویند.

b_300_0_16777215_00_images_7062dc34-7dc5-4b72-927e-6a54d5f3f939.jpg

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید