b_300_0_16777215_00_images_4361ba05-9e49-4d6e-8b34-34c5d5196d97.jpg

امام جمعه الیگودرز :
بعد از دو ماه عزا داری نمی توانیم به مردم بگوییم عروسی برگزار نکنید / برگزاری مراسم عروسی باید مدیریت شود


✍به گزارش نیوز الیگودرز : حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز در ستاد مدیریت کرونا الیگودرز با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در دوسال گذشته برای مقابله با این بیماری گفت: اگر امروز تمایل به تزریق واکسن کاهش یافته است بخشی از آن به عملکرد مسوولان وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا باز می گردد که نتوانسته اند جامعه را اقناع کنند .

وی با اشاره به تبلیغات علیه واکسیناسیون و تشکیل کمپین هایی با عنوان نه به واکسن گفت: متاسفانه تا کنون وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا پاسخ قانع کننده و تخصصی به این کمپین ها نداده است و به نظر در راستای اقناع مردم کم کاری شده است .

امام جمعه الیگودرز به وضعیت بازگشایی مدارس هم اشاره نمود و افزود: تردید های ایجاد شده و سردرگمی اولیا دانش آموزان به جهت اخبار و تصمیمات متناقض و تغییر زمانبندی ها می باشد که امیدواریم مسوولان به یک تصمیم شفاف و واحد برسند .

وی به برگزاری مراسم عروسی در این ایام اشاره نمود و گفت: بعد ازدو ماه عزاداری ماههای محرم و صفر ما نمی توانیم به مردم بگوییم عروسی برگزار نکنند اما به جهت سلامتی جامعه لازم است چگونگی برگزاری مراسم مدیریت شده و دستورالعمل های بهداشتی و زمان مد نظر قرار گیرد .

گزارش نیوز الیگودرز حاکیست : در این جلسه همچنین نعمتی فرماندار الیگودرز با اشاره به تاثیرات تزریق واکسن در کاهش آمار مبتلایان و بیماران بدحال گفت: شبکه بهداشت و درمان باید در راستای تبلیغات و تشویق مردم و همچنین آگاهی بخشی منافع تزریق واکسن تلاش نماید .

وی با قدردانی از تلاش های کادر درمان گفت: بسیاری از مسوولان، اعضای ستاد و رسانه ها در کنار کادر درمان در این دوسال برای مقابله با کرونا تلاش نموده اند که شبکه بهداشت و درمان لازم است تلاش همه را ببیند .

وی با اشاره به آغاز پیک ششم کرونا در کشور و نیز تغییر رنگ وضعیت شهرستان الیگودرز به نارنجی گفت: از مردم درخواست داریم با جدیت دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نموده و نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید