b_300_0_16777215_00_images_56de721a-bc16-49e7-a7a1-77c8ebb21a31.jpg

فرماندار الیگودرز:

روند تزریق دوز سوم واکسن کرونا در شهرستان الیگودرز کند است

نعمتی فرماندار با اشاره به درصد پایین تزریق دوز سوم واکسیناسیون در شهرستان الیگودرز گفت: تزریق واکسن  پیشگیری از کرونا در دوز اول ۶/۹۳ درصد ،دوز دوم ۱/۷۶ درصد و دوز سوم  ۶/ ۱۸ درصد است  که سرعت تزریق دوز سوم واکسن هم اکنون کند است که شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدامات لازم را در جهت تسریع در روند واکسیناسیون  به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز ماشااله نعمتی فرماندار در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت : سرعت انتشار سویه اومیکرون بسیار بالا و قدرت انتشار آن نسبت به سویه‌های قبل بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه افزایش آمارهای ابتلای شهروندان الیگودرز به ویروس کرونا وضعیت این شهرستان را به سمت قرمز شدن نشان می‌دهد، افزود : از مردم درخواست می‌شود برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به تزریق  واکسیناسیون خود خصوصا دوز سوم اقدام کنند زیرا راه مقابله جدی با این سویه است که خطرات مرگ و میر را بسیار کاهش می‌دهد.

وی گفت: به اعضای ستاد مبارزه با کرونا و تیم‌های بازرسی تاکید شده که نظارت بر اصول بهداشتی در همه صنوف مختلف شهرستان انجام شود و جاهایی که شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود تذکرات جدی داده شود.

نعمتی فرمانداردر پایان بیان داشت: در صورت ورود به شرایط قرمز تالارها، مدارس، مکان های گردشگری و مراسمات ترحیم در مساجد تعطیل می شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید