b_300_0_16777215_00_images_d055cdf8-4773-438c-b117-639ac77a14b4.jpg

نخستین جلسه سرپرست فرمانداری با روسای ستاد دکتر رئیسی و احزاب سیاسی در محل فرمانداری شهرستان الیگودرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز دکتر دالوند سرپرست فرمانداری، تعامل و هم اندیشی و بیان نقطه نظرات احزاب را برای توسعه و پیشرفت شهرستان مهم دانست و
اظهار داشت: این جلسات استمرار خواهد داشت چرا که با همفکری و هم اندیشی تمامی دغدغه مندان و نیروهای مردمی، انقلابی، مومن و متعهد و با استفاده از این ظرفیت ها می توانیم مشکلات شهرستان را حل کنیم.

وی روحیه جهادی مدیران استان و شهرستان را یکی از راهکارهای مهم حل مشکلات مردم دانست و گفت: با روحیه جهادی و تدوین راهکارهای عملیاتی و اجرایی، برنامه های توسعه ای در شهرستان را اجرایی می کنیم.

دکتر دالوند از تشکیل کمیته های راهبردی با حضور نیروهای انقلابی و جهادی در شهرستان خبر داد و افزود: در این کمیته های راهبردی، پیشرانهای اصلی توسعه شهرستان و مزیت های نسبی شهرستان شناسایی و در راستای حل مشکلات مردم برنامه ریزی می شود.

سرپرست فرمانداری نیروی انسانی توانمند را از ظرفیت های بسیار خوب شهرستان عنوان کرد و گفت: از نیروهای با انگیزه، جوان ، انقلابی و جهادی برای اجرای برنامه های توسعه ای شهرستان استفاده می کنیم.
وی انسجام، وحدت و همدلی در شهرستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: استفاده از نظرات ارزشمند علما و روحانیون و انقلابیون و تمامی افرادی که دغدغه انقلاب و نظام اسلامی دارند  در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی استفاده می شود.

دکتر دالوند حضور میدانی در میان مردم و بویژه مناطق محروم و کم برخوردار را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: مسئولان باید در کنار مردم باشند و هیچ دیوار بلندی در میان آنان نباید قرار بگیرد، مسئولان بدون واسطه در میان مردم قرار بگیرند و مشکلات آنان را از زبان خودشان بشنوند.

وی تصریح کرد: اولویت های کاری مسئولان بر اساس مطالبات مردم برنامه ریزی شود و تصمیم گیری ها باید در اسرع وقت و در کمترین زمان صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری عدالت محوری ، فساد ستیزی ، اشاعه  گفتمان انقلاب ، بهره گیری از ظرفیت جوانان انقلابی را از دیگر برنامه های مدیریت شهرستان عنوان کرد و افزود: همه باید در کنار هم برای توسعه ، پیشرفت و تحول شهرستان در حوزه های مختلف، نقش آفرینی کنیم.

در این جلسه فعالین سیاسی، دبیران احزاب و مسولین ستاد دکتر رئیسی مهمترین دغدغه ها و انتظارات خود را در مورد مسائل و مشکلات شهرستان را مطرح کردند و خواستار رسیدگی به موضوعات مذکور شدند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید