به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز؛ خسروی فرماندار شهرستان الیگودرز طی پیامی ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تنهیت گفت. متن پیام به شرح ذیل میباشد:

شهرداری ها و دهیاری ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد ، بالندگی و توسعه سکونتگاه های شهری و روستایی دارند.

بی تردید نامگذاری یک روز در تقویم کشوری بدین نام، نشان دهنده شأن، منزلت و جایگاه ویژه شهردار و دهیار در حوزه مدیریت شهری و روستایی، ایجاد محیط امن و توأم با آرامش برای شهروندان به واسطه خدمات مطلوب و بی منت بوده و آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و شهری را بهمراه خواهد داشت.
مدیریت شهری و روستائی به دلیل اثرگذاری مستقیم و غیرمستقیم بر پیکره حیات اجتماعی، نقشی تعیین کننده در تداوم پایداری و توسعه یافتگی زندگی شهری و روستائی ایفا می نمایند .

اینجانب ضمن تبریک چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری به تمامی تلاشگران این عرصه بر این باورم که به همت خادمان مردم در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و با بهره گیری از پتانسیل‌های اقتصادی، کشاورزی و گردشگری، مشارکت‌های اجتماعی و همراهی مسئولان می‌توانیم شاهد شکوفایی این نهاد‌های مردمی و خدوم در سطح شهرستان باشیم.

و من الله توفیق
ایمان خسروی فرماندار
فرماندار شهرستان الیگودرز

b_300_0_16777215_00_images_r.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید