به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در روز جاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به همراه معاون سیاسی فرماندار و مسوول اداره اماکن نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به صورت سرزده از واحدهای صنفی کافی شاپ و قهوه خانه های سطح شهر بازدید نموده و در این راستا تعدادی از واحدهای صنفی متخلف پلمپ و ضمن اخذ تعهد کتبی، تذکرات لازم قانونی به متصدیان داده شد.

رضایی معاون سیاسی در حاشیه این بازدید افزود: با توجه به گزارشات متعدد مردمی مبنی بر عدم‌رعایت شئونات اسلامی در برخی از مراکز مذکور، هماهنگی لازم جهت حضور و برخورد جدی با متخلفین با حضور مرجع قضایی و نمایندگان دستگاههای انتظامی و امنیتی صورت گرفت.

در ادامه بازدید صالحی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گفت: بازدید امروز در راستای مطالبات جدی و به حق شهروندان در خصوص نظارت مستمر بر اماکن موصوف، انجام شده و ضمن استمرار بازدید های نظارتی در روزهای آتی، با متخلفین برخورد قاطع قانونی خواهیم نمود.

لازم به ذکر است مطابق قوانین و مقررات موضوعه عرضه و استعمال قلیان در اماکن عمومی از جمله کافی شاپ و قهوه خانه‌ها ممنوع و رعایت شئونات اسلامی الزامی می باشد و در صورت بروز هرگونه تخلف، با متخلفین در این راستا برخورد قانونی خواهد شد.

b_300_0_16777215_00_images_ka.jpeg

 روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید