به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز، نشست بررسی مشکلات ارتباطی و فناوری اطلاعات شهرستان به ریاست خسروی فرماندار، روحی مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO)، خدابخشی نماینده مردم در مجلس، مدیران شهرستانی و استانی و سایر مدیران بخش ICT  در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست فرماندار شهرستان الیگودرز ضمن خوش آمد گویی و تبریک هفته امامت و ولایت ، ارتباطات در عصر حاضر و نیازمندی به اینترنت را یکی از نیازهای اساسی مردم عنوان نمود.

در ادامه خسروی ضمن تشکر از حضور مسوولین در شهرستان، با توجه به مراجعات مکرر و پیام های مردمی در خصوص مشکلات زیر ساخت های ارتباطی و مخابراتی خواستار رفع مشکلات ارتباطی نظیر آنتن دهی و اینترنت ضعیف روستاهای منطقه را متذکر شد.

خدابخشی نماینده شهرستان اظهار داشت با توجه به وسعت شهرستان الیگودرز و وجود مناطق صعب العبور قبل از شروع فصل سرما می بایست از تمامی ظرفیت دستگاه های مربوطه جهت تسریع در ارائه خدمات استفاده شود.

روحی مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به بیان توضیحاتی پیرامون طرح ها و برنامه های مصوب وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات در روستاهای کل کشور در قالب پروژه های USO توسعه روستایی پرداخت و رفع اکثر مشکلات آنتن دهی و پوشش ضعیف تلفن همراه و اینترنت را در آینده در گرو اجرایی شدن آن پروژه ها و تکمیل زیر ساخت های عمرانی دکل مخابراتی بر اساس برنامه زمانبندی قبل از شروع شدن فصل سرما در منطقه، دانست.

در انتها، نمایندگان واحدهای تابعه، اپراتورهای ارتباطی همراه اول و ایرانسل، گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را اعلام و ضمن بیان مشکلات موجود در بخش های شهرستان، درخواستهای خود جهت خدمت رسانی بهتر به مردم و رفع مشکلات موجود را عنوان نمودند که در پایان با جمع بندی موارد، مصوباتی جهت پیگیری صورت گرفت.

شایان ذکر است قبل از برگزاری نشست روحی مشاور وزیر در ارتباطات و فناوری اطلاعات، خدابخشی نماینده شهرستان، معاون عمرانی فرماندار، بخشداران به همراه مدیران تابعه ICT و نمایندگان اپراتورهای ارتباطی بازدیدی از آخرین وضیعت برخی از سایت های تلفن همراه و مراکز مخابراتی روستاهای شهرستان الیگودرز به عمل آوردند.

b_300_0_16777215_00_images_ro1.jpeg

 روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید