به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز، خسروی فرماندار با اشاره به تلاش‌ها در جهت جبران خسارت های ناشی از سیل اخیر در این شهرستان گفت: از ظرفیت نهادهای انقلابی و ادارات متولی برای جبران بخشی از خسارت در مناطق سیل زده این شهرستان در راستای تخصیص چادر، بسته های غذایی و سایر اقلام مورد نیاز از ابتدای عملیات امدادرسانی استفاده کرده و‌ بحمدالله امدادرسانی به افراد خسارت دیده بدون وقفه و به صورت شبانه روزی با کمک دستگاههای امدادی و خدماتی از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس، سپاه و بسیج، نیروهای محلی و سایر دستگاه های اجرایی در مناطق هدف در حال انجام می باشد.

 وی افزود؛ در این راستا رایزنی های خوبی با مقامات کشوری و استانی در جهت تامین اقلام ضروری سیل زدگان انجام شده که در زمان مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در ادامه از بخشداران و دستگاههای ذیربط و متولی خواست تا با استفاده از ظرفیت زیر مجموعه های خود ارزیابی دقیق و کارشناسی مجموع خسارت‌های وارده سیل اخیر را به ستاد بحران شهرستان جهت انجام اقدامات بعدی، اعلام نمایند.

خسروی در پایان گفت: جهت رفاه حال همشهریان، همکاران و کارشناسان در بخشداری ها تابعه حضور داشته و جهت پیگیری مسائل و مشکلات مناطق و افراد سیل زده نیاز به مراجعه حضوری به فرمانداری نبوده همچنین بخشداران ملزم به پیگیری موضوعات و مشکلات مردم تا حصول نتیجه خواهند بود.

b_300_0_16777215_00_images_z22.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید