جلسه خسروی فرماندار با مدیریت بانک های شهرستان الیگودرز در خصوص تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی

‍ فرماندار الیگودرز:

خدمات دهی بانک ها در شهرستان اسفبار است

امام جمعه الیگودرز:

مردم از خدمات دهی بانک ها در پرداخت وام های مختلف ناراضی هستند

خسروی فرماندار شهرستان الیگودرز در شورای اشتغال این شهرستان با اشاره به اینکه وضعیت بانک ها در این شهرستان اسفبار است گفت: متاسفانه بانک ها به بخشنامه ها و دستورالعمل بی توجهی می کنند، حتی اگر بخواهند حق مردم بدهند بر آنها منت می گذارند، دستورات مسئولان ارشد کشوری، وسط بانک ها مورد توجه قرار نمی گیرد، خودشان انواع وام ها را می گیرند اما برای یک وام عادی به مردم سخت گیرد می کنند.

وی گفت: کم کاری بانک ها، در خدمت رسانی به مردم و پرداخت وام به آنها را از طریق مراجعه مربوطه و بازرسی بصورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز نیز گفت: بانک خود را از مردم جدا می دانند و کمتر در عرصه‌های مختلف اجتماعی حضور پیدا می کنند این حالی است که درآمد بانک ها از مردم است، وام هایی که می دهند سودش را از مردم می گیرند، اما بازهم سختگیری می‌کنند، لذا باید سیستم بانکداری اصلاح شود.

امام جمعه الیگودرز گفت: بانک باید نهایت همکاری و همراهی را با مردم داشته باشند، زیرا سخت گیری بانک ها نشاط و کارآمدی را از جامعه می گیرد.

وی گفت: متاسفانه برخوردهای سلیقه ای در بانک ها باعث نارضایتی مردم شده است، این در حالی است که مردم ما مردمی قانع و کم توقعی هستند، لذا خدمت به آنها باید بصورت جدی پیگیری شود.

b_300_0_16777215_00_images_z60.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید