✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز متن پیام به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

تاریخ شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز عزت و اقتدار خود را مستحکم تر می کند، سرشار از تلاش ها و رشادت های بزرگ مردانی است که سیره و منش آنها، خدمت بی ادعا بود.

هفته دولت، یادآور شهادت مظلومانه فرزندان پاک باخته انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر و فرصتی برای تجدید میثاق با این شهیدان والا مقام است؛ دولتمردانی که با ایمان، تعهد و ساده زیستی، ردای مقدس خادمی نظام و ملت را به تن کردند و الگو و اسوه خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم فهیم و ایثارگر ایران اسلامی شدند.

بدون شک برای ادامه دادن راه این شهیدان والا مقام، وحدت مردم و مسئولین در مسیر پیشرفت تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نقش مهمی داشته و در شرایط کنونی که به دلایل متعددی شاهد برخی مشکلات در کشور هستیم نیازمند این نگاه برای پیشرفت روز افزون کشور هستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به مدیران و مسئولان و کارمندان دستگاه های مختلف به ویژه کارگزاران دولت در استان لرستان و شهرستان الیگودرز تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را در ارایه خدمات شایسته به مردم عزیزمان از درگاه ایزد منان خواستارم.

ایمان خسروی
فرماندار شهرستان الیگودرز

b_300_0_16777215_00_images_z66.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید