به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز صبح امروز خسروی فرماندار و شورای اداری شهرستان با امام جمعه محترم دیدار و گفتگو کردند.

 

امام جمعه الیگودرز: حل مشکلات، اقتصادی، فرهنگی، بیکاری، مسکن و ازدواج جوانان باید بطور جدی در اولویت دولتمردان قرار گیرد

فرماندار الیگودرز: ۳۷ پروژه هفته دولت در زمینه مختلف افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

حجت‌الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز در دیدار مسئولان شهرستان که مناسبت هفته دولت برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: هفته دولت فرصتی مناسبی تا علاوه بر گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، دستاوردهای انقلاب و نظام توسط مسئولان با حضور در جمع مردم بیان شود.

وی گفت: در همه ی دولت ها در طول این ۴۳ سال کارهای بزرگی صورت گرفته است، اما اکنون یک دولت انقلابی و مردمی در راس کار قرار دارد که باید تلاش کنند خدمات بیشتری به مردم صورت گیرد و نگذارد روند خدمت رسانی به مردم هرگز متوقف شود.

امام جمعه الیگودرز، ادامه راه نورانی انقلاب را وظیفه همه دانست و افزود: در دولت جدید که با شعار گفتمان انقلاب اسلامی و خدمت به مردم مشغول کار است، انتظار که می رود به سمت مطلوب پیش برویم، سفره و معیشت مردم که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است مورد توجه قرار گیرد و نتیجه این خدمات را در سفره مردم ببینیم ،لذا انتظار می رود دولتمردان کمک کنند به تولید داخلی خصوصا کارگاهی کوچک و بزرگ در راستای رونق کسب کار .

وی گفت: بایدتوجه به تولید، اشتغالزایی، کسب اعتماد مردم، کاهش فاصله مسولان با مردم، ساخت مسکن، فراهم نمودن زمبنه ازدواج و توجه به مسائل اقتصادی و فرهنگی باید در اولویت کارهای دولت باشد و در این راه مدیران باید جهادی باشند و تنها به پشت میز نشستند اکتفا نکنند و آنچه که می تواند باعث وحدت بین مسئولان خواهد شد، خدمت به مردم برای رضای خدا صداقت و به دور از مسائل حاشیه ای و سیاست زدگی است.

خسروی فرماندار شهرستان الیگودرز نیز در این دیدار ضمن تشریح برنامه های هفته ی دولت در این شهرستان گفت: در هفته دولت امسال ۳۷ طرح در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، خدمات شهری ، کشاورزی، بهداشت و درمان، آموزشی، ابرسانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۸۹۷ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: چند طرح از این پروزه ها شامل :کلنگ زنی کارخانه فروآلیاژ فخر الیگودرز، آبیاری تحت فشار، بازدید از طرح های کاشت گیاهان دارویی و بازسازی یک کارخانه آرد، با حضور معاون ریاست جمهوری ، استاندار و مسئولان استانی و شهرستان به بهره برداری خواهد رسید که تمام این پروژه ها توسط دولت از محل اعتبارات شهرستانی، استانی، ملی و مشارکتی با نهادهای همانند سپاه پاسداران اتقلاب اسلامی و بنیاد علوی و دیگر نهادهای مردمی تامین اعتبار شده اند، زیرا هدف همه ی ما خدمت به مردم است.

خسروی با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به این شهرستان گفت: امیدواریم این سفر بتواند گامی در راه خدمت به مردم و گره گشای مشکلات شهرستان باشد.

 

 

b_300_0_16777215_00_images_z67.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید