خسروی فرماندار شهرستان الیگودرز در پیامی فرا رسیدن اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز :خسروی فرماندار الیگودرز در پیامی فرار رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان بدین شرح است

:  «بسم اله الرحمن الرحیم» 

اربعین، روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است. اربعین، رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست. روزی که پرچم سرخ پیام شهادت کربلا به دست قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری (س) بر افراشته شد ، تا نهضت سرخ حسینی جاودانه بماند  حماسه حسینی عظمتی بزرگ را در تاریخ رقم زد و این نهضت اسلامی چراغ راه آزاد مردان و مبارزان  راه ظلم در سرتاسر دنیا قرار گرفت و به بشریت درس مقاومت و ایثار و نپذیرفتن ظلم را داد.

نمونه واقعی تاثیر پذیری از نهضت حسینی، انقلاب شکوهمند اسلامی است که در تار پود آن حماسه حسینی و در خون آن مبارزه با ظلم و استبداد در جریان است. اینجانب فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران وفادارش را به پیشگاه حضرت مهدی (عج) ، مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور شهرستان الیگودرز تسلیت عرض نموده، امید که با توکل به ذات اقدس احدیت و تبعیت از قیام عاشورا و آموزه‌هایش، در همه عرصه‌ها موفق و منصور باشیم.  

ایمان خسروی فرماندار شهرستان الیگودرز

b_300_0_16777215_00_images_z122.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید