به گزارش روابط عمومی فرمانداری عصر امروز دو شنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ جلسه هماهنگي روساي بانک های شهرستان الیگودرز پيرامون اعطاي تسهيلات و تکریم ارباب رجوع به ریاست خسروی فرماندار و با حضور اداوی معاون عمرانی فرماندار، روسائ بانک ها و تعدادی از مدیران شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

خسروی فرماندار در این جلسه گفت: بانک ها براساس قانون موظف هستند در پرداخت تسهیلات ازدواج، اشتغال، فرزند آوری و دیگر تسهیلات با متقاضیان همکاری کنند.

وی در ادامه گفت : بانک‌ها بایستی ضمن اینکه برابر بخشنامه و دستورالعمل‌های بانک مرکزی خدمت رسانی به مردم انجام دهند ، از سخت گیری‌های بی‌مورد خودداری نمایند و می توان با اجرای قوانین موجود و نگاه مثبت در بانک‌ها مشکلات معیشتی مردم به ویژه پرداخت تسهیلات برای آنها را رقم زد و دلايل مخالفت با پرداخت تسهیلات نیز بصورت مستند به متقاضي اعلام شود. خسروی در پایان افزود؛ مردم از خدمات دهی بانک ها در پرداخت وام های مختلف ناراضی هستند

ارائه گزارش روسای بانکها در خصوص اعطای وام های تکلیفی از جمله ازدواج، اشتغال، فرزندآوری و نوسازی بافت های فرسوده بخش دیگر از دستور کار این جلسه بود.

b_300_0_16777215_00_images_z125.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید