به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز صبح امروز شنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱  هشتاد و هشمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور حجت الاسلام سرلک امام جمعه، خسروی فرماندار و دیگر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه دستورکار و مصوبات جلسات قبلی توسط دبیر این شورا قرائت گردید.

امام جمعه الیگودرز: وقتی با نسل امروز صداقت داشته باشیم واقعیات را خواهند پذیرفت

دشمن از طریق جوانان و‌نوجوانان قصد عملی کردن نقشه های شوم خود را دارد.

 حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز در هشتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان‌ با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: خوشبختانه در الیگودرز مورد حادی مشاهده نشد که این مهم ناشی از فرهنگ غنی و اصالت مردم شهرستان و تدابیر شورای تامین می باشد .

وی گفت: دشمنان بعد از ناکامی در پروژه های مختلف جوانان و‌ نوجوان را هدف قرار داده و برای عملی شدن نقشه های خود تلاش می کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی الیگودرز با اشاره به اینکه بعضا ما زبان  جوانان و نوجوانان را متوجه نشده ایم گفت: اگر با نسل امروز صداقت داشته باشیم و حتی کاری هم برایشان انجام نشود آنها واقعیت ها را خواهند پذیرفت.

وی افزود: این نسل علاوه بر ظرفیتها دارای هیجاناتی است که‌ قبل از اینکه دشمن از این هیجانات استفاده کند ما باید از  آنها برای اعتلای مباحث دینی و فرهنگی استفاده کنیم.

وی به مراسم سیزده آبان امسال اشاره نمود و افزود: این روز صرفا مختص دانش آموزان نیست و همه اقشار جامعه در آن حضور خواهند یافت.

در این‌ جلسه خسروی  فرماندار الیگودرز نیز با انتقاد از اداره تبلیغات اسلامی و هیاتها مذهبی الیگودرز گفت: متاسفانه‌ در این ایام که این نهاد باید پای کار می بود هیچ واکنشی انجام نداد  وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمود ما باید مذهب و ملیت را با هم ببینیم تا دچار آسیب نشویم .

خسروی با اشاره به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها گفت: این برنامه ها باید با حضور کارشناسان خبره برگزار شود تا نتایج منفی بدنبال نداشته باشد .

فتحی رییس دادگستری الیگودرز نیز با اشاره به استقلال دستگاه قضایی در برخورد با مجرمین بر اساس موازین شرعی و قانونی گفت: دستگاه قضایی ضمن غربال غافلان و فریب خوردگان با سرشاخه ها  و معاندین با جدیت برخورد خواهد نمود.

وی با اشاره به برنامه های توسعه کشور گفت: کلیت نظام ما برنامه محور می باشد اما بواسطه نوع مدیریت کارگزاران اجرایی بعضا مشکلاتی بوجود می آید .

فتحی با تاکید بر توجه ویژه به آموزش و پرورش گفت: اقناع سازی نوجوانان باید در دستور کار همگانی قرار گیرد.

سرهنگ یوسفوند فرمانده سپاه الیگودرز هم گفت: امروز باید به دانشگاهها و‌مدارس ورود کنیم و‌حرف دانش آموزان و‌دانشجویان را گوش کنیم . وی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها ، برگزاری یادواره های شهدا و تبیین دستاوردهای انقلاب را خواستار شد و گفت: فتنه ها همواره بوده و پایان ندارد اما راه بجایی نخواهد برد و پرچم این انقلاب بدست حضرت ولیعصر خواهد رسید./ نیوز الیگودرز

b_300_0_16777215_00_images_z153.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید