به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز جلسه ستاد هماهنگی اعزام  کاروان راهیان نور  شهرستان الیگودرز به ریاست  خسروی فرماندار و با حضور  جناب سرهنگ یوسفند فرمانده ناحیه شهرستان الیگودرز، بابک آرا بخشدار مرکزی، عبدالهی ریاست آموزش و پرورش الیگودرز و جمعی از مدیران شهرستانی و مدیران مدارس عصر امروز  یکشنبه مورخ ۸ آبان ماه ۱۴۰۱ در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

خسروی فرماندار ضمن تاکید بر مشارکت و پای کار بودن تمام ادارات در اجرای این امر مهم در شهرستان افزودند: بازدید از مناطق جنگی یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را بیش از پیش در بین مردم و در جامعه زنده نگه می دارد.

فرماندار شهرستان الیگودرز آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان در جنگ تحمیلی را از اهداف برگزاری این یادآورده عنوان کرد و گفت: با انتقال پیام شهدا به نسل جوان میتوان تضمین کننده انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا شد.

یوسفوند ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حمله به آستان متبرک شاهچراغ شیراز  بیان نمود : ما روزانه برای به دست آوردن این امنیت در مرزها شهید میدهیم, این امنیت اتفاقی نیست,خون ها و هزینه ها داده شده است.

وی گفت: اردوهای راهیان نور بستر و فرصت مهم و ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

عبدالهی رئیس آموزش و پرورش الیگودرز با اشاره به اعزام ۳۲۰ نفر از دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب گفت: دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان به این مناطق اعزام  می‌شوند؛ با توجه به اینکه بخشی از کتاب آمادگی دفاعی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان به موضوع دفاع مقدس پرداخته است بهتر است زمانی که دانش‌آموز این درس را می‌خواند از نزدیک با مناطق عملیاتی نیز آشنا شوند.

سرهنگ رمضانی رئیس پلیس راهور شهرستان الیگودرز گفت: اتوبوس‌هایی که برای جابه جایی دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور استفاده می‌شود قبل از حرکت باید به لحاظ فنی، راننده و مدارک  بررسی شوند که در صورت داشتن نقص فنی از حرکت آنها خودداری می‌شود.

در پایان پس از اظهار نظر اعضاء،موارد مطرح شده در قالب مصوبات جمع بندی شد

b_300_0_16777215_00_images_z165.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید