به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز، عصر امروز سه شنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۱ جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش بربرود غربی به ریاست خسروی فرماندار و با حضور اداوی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، علی بخشی بخشدار بربرود غربی جمعی از مدیران و دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش بربرود غربی در محل سالن جلسات فرمانداری الیگودرز برگزار شد.

🔹 خسروی فرماندار در این جلسه با اشاره به مسائل و مشکلات روستاهای بخش بربرود غربی گفت: بخشدار و دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستاها، اشراف کامل و با پیگیری موضوعات در چارچوب ضوابط تعریف شده از ظرفیت های موجود برای مرتفع نمودن مشکلات روستاها استفاده نموده و باید مشکلات این روستاها رفع شود.

🔹 در ادامه اکبری رئیس اداره امور آب شهرستان الیگودرز، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت منابع آبی منطقه و طرح و مسائل و مشکلات حوزه منابع آبی، نسبت به تشریع اقدامات اداره منابع آب الیگودرز در خصوص حفاظت کمی و کیفی از منابع آبی منطقه پرداخت.

🔹 در پایان دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها گزارشی از مشکلات موجود در روستاها ارائه دادند که ضمن جمع بندی مقرر شد پیگیری و اقدامات لازم در خصوص حل مشکلات مطروحه توسط کارگروهی به ریاست بخشدار بربرود غربی و با حضور اعضای امور اراضی جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و بنیاد مسکن بعمل آید.

🔻 از جمله مصوبات این جلسه عبارتند از:

🔻بازنگری طرح هادی روستاهای خان آباد، پیردزگاه، دهجونی، جوشان در دستور کار قرارگرفت.

🔻تسریع در عملیات آب رسانی به روستاهای خسارت دیده از اجرای طرح قمرود.

b_300_0_16777215_00_images_z229.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید