شورای فرهنگ عمومی شهرستان الیگودرز در ارزیابی های صورت گرفته عملکردی رتبه نخست را در استان لرستان کسب نمود .


✍️به گزارش نیوز الیگودرز : حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: با تلاشهای همه اعضای شورا و پس از ارزیابی ها شورای فرهنگ عمومی الیگودرز از نظر عملکرد رتبه نخست را در استان کسب نمود و شورای فرهنگ عمومی بروجرد نیز در جایگاه دوم این رتبه بندی قرار گرفت.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به حماسه نه دی گفت: این روز بعنوان روز میثاق با ولایت در تقویم و تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و باتوجه به اهمیت آن انتظار داریم با برگزاری برنامه ها و استفاده های فرهنگی از نه دی در مدارس و دانشگاهها به این روز پرداخته شود.

وی با اشاره به ایام فاطمیه گفت: ادارات و بویژه شهرداری در آذین بندی و تغییر چهره شهر اقدامی شایسته مقام حضرت فاطمه ( س) انجام دهند .

حجت الاسلام سرلک همچنین به برنامه های گرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها اشاره نمود و افزود: شخصیت والای حاج قاسم سلیمانی به گونه ای است که سالروز شهادت ایشان هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شود.

در این جلسه ایمان خسروی فرماندار الیگودرز نیز با اشاره به مراسم استقبال از شهدای گمنام در الیگودرز گفت: با توجه به دلبستگی مردم به شهدا قطعا مراسم باشکوهی برگزار خواهد شد.

سرهنگ یوسفوند فرمانده سپاه الیگودرز نیز با اشاره به تلاش دشمن برای تداوم ناامنی در کشور گفت: با توجه به اینکه برگزاری مراسم مختلف به مناسبت ایام فاطمیه برای دشمنان خیلی سنگین و غیر قابل تحمل می باشد این ایام را هدف قرار داده اند .

وی با تاکید بر لزوم جهاد تبیین در مدارس و دانشگاهها و قدردانی از مدیر آموزش و پرورش گفت: چند سال این مقوله در مدارس به فراموشی سپرده شده بود که با تلاش آقای عبدالهی دوباره احیا شد.


حجت الاسلام سرلک رییس اداره تبلیغات اسلامی نیز از برگزاری ۳۵ برنامه در ایام فاطمیه خبر داد و‌گفت: ده برنامه با همکاری ادارات برگزار می شود.

b_300_0_16777215_00_images_z240.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید