📝به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز، جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست خسروی فرماندار و با حضور اداوی معاون عمرانی فرماندار، جناب سرهنگ فراشی جانشین پلیس راه استان و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

🔹 خسروی فرماندار در این نشست با اشاره به لزوم هماهنگی دستگاههای متولی در مدیریت ترافیک و ایمن سازی راه های مواصلاتی شهرستان گفت: حفظ جان مردم از مهمترین اولویت های کاری ما در الیگودرز است.

🔹 وی افزود: در راستاي افزايش ايمني و کاهش تصادفات جاده‌اي، تجهیزات روشنايي مسير ورودی الیگودرز از سمت ازنا، زیرگذر و ورودی روستای خمه، سه راهی گندمینه تکمیل و تا پایان هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

🔹 فراشی گفت ۹ هزار و ۱۳۸ کیلومتر طول راه های اصلی و فرعی در سطح استان است که ۱۳ درصد این مسیرها در شهرستان الیگودرز قرار دارد.

🔹 وی با بیان اینکه ۵۶ درصد از تصادفات در جاده های اصلی رخ می دهد افزود: از مهمترین عوامل در کاهش تصادفات خط کشی با کیفیت رنگ مناسب،نصب چشم گربه ای و علائم جاده ای می باشد.

🔹 جانشین رئیس پلیس راه استان در پایان با تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز در جاده های شهرستان الیگودرز عنوان کرد: ۱۰ نقطه حادثه خیز شناسایی و کدگذاری شده، عملیات اصلاح و رفع نواقص آن در اولویت کار قرار گیرد./

🔻در پایان اعضاء گزارشی از اقدامات، مسائل و مشکلات را بیان و پیرامون آنها بحث و تبادل نظر پرداختند.

b_300_0_16777215_00_images_z244.jpg

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید