حجت لاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز در شورای اداری این شهرستان گفت: دهه فجر هویت ملت، انقلاب و نظام ما در جهان است، لذا وظیفه ی همه ی ما است که این مناسبت و ایام الله را زنده نگه داریم
وی گفت: دستاوردهای های انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته در عرصه های مختلف بی نظیر بوده است، هرچند در جنگ اقتصادی و فشارهای اقتصادی هستیم اما این موضوع نباید ما را از حفظ این نظام دور کند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: جنگ ترکیبی چند وقت اخیر مسبوق به سابقه نبوده است زیرا دشمنان با سرمایه گذاری ، نقشه های متفاوت وبه میدان آوردن تمامی امکانات تلاش کرد کار نظام اسلامی را یکسره کند اما نتوانستن بر اراده خداوند در حفظ این نظام و ملت بزرگ ایران بعنوان پشتوانه آنپیروز شوند.
وی افزود: انقلاب اسلامی استکبار را سردرگم کرده است و همین موضوع باعث این همه توطئه‌ها و دشمنی ها به دلیل شکست در برابر ملت ایران به رهبری مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام سرلک گفت: مواظب باشیم از قطار انقلاب پیاده نشویم و از ملت جا نمانیم، حقایق و واقعیت را به مردم بگوییم، هرکس در خدمت به مردم کوتاهی کند باید پاسخگو باشد، نقطه ضعف های هست که باید رفع شود ، لذا تا سرحد توان باید تلاش کنیم، در ایام دهه فجر هم پروژه هایی که واقعا آماده بهره برداری است افتتاح کنید.

لونی معاون سیاسی امنبتی فرمانداری نیز گفت: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی و مذهبی استف و برپایه مشارکت مردم در همه ی امور لذا تلاش کنیم برنامه های دهه فجر با مشارکت مردم و مردم محور باشند

در این شورا از تشکیل۲۵ کمیته محتلف برای اجرای برنامه های دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داده شد.

b_300_0_16777215_00_images_z277.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید