💢 جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار شد

📝به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز جلسه شورای آموزش و پرورش صبح امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱، به ریاست خسروی فرماندار و با حضور حجت الاسلام سرلک امام جمعه محترم ، لونی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، عبدالهی ریاست آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز و اعضای این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

🔻در ابتدای این جلسه عبدالهی با اعلام دستور کار جلسه و بررسی مصوبات جلسه قبل پرداخت.

🔻خسروی فرماندار در این جلسه بر ضرورت ریشه کنی کامل بیسوادی در شهرستان تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت های ادارات، دهیاری ها، خانه های بهداشت، شوراهای اسلامی و .. نسبت به شناسایی و جذب افراد بیسواد در شهرستان و مناطق روستایی اقدام شود.

🔻حجت الاسلام سرلک امام جمعه محترم شهرستان در جلسه شورای آموزش و پروش با بیان اینکه : آموزش و پرورش یکی از مهمترین نهاد ها در پیشرفت هر جامعه است، افزود؛ تربیت نسل آینده انقلاب و سکان داران نظام اسلامی توسط آموزش و پرورش رقم می خورد و مدارس اساس و پایه تزکیه و تعلیم هستند.

🔻وی با بیان اینکه عدالت آموزشي بايد در سطح شهرستان برقرار شود گفت: هم مسئولين در هر رده و سازمان و هم شهروندان بايد در چارچوب بهبود فضاي آموزشي و تعليم و تربيت در سطح جامعه گام بردارند.

🔻در ادامه اعضای این شورا و معاونین آموزش و پرورش به ارائه گزارشی از حوزه فعالیت خود پرداختند.

🔻بررسی نیاز های آموزش و پرورش شهرستان در مناطق صب العبور و روستای ، شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، تلاش و همکاری در جهت رفع مشکلات و موانع نیروهای خرید خدمات از جمله موارد مورد بحث اعضای جلسه فوق بوده است.

🔻در پایان پس از بحث و بررسی پیرامون موضوعات تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

b_300_0_16777215_00_images_z283.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید