📝 به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز، صبح امروز خسروی فرماندار به همراه معاونین ، بخشداران، فرماندهان انتظامی و نظامی و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان الیگودرز در محل دفتر فرماندهی سپاه، در واکنش به اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران دیدار و گفتگو کردند.

‍ فرماندار الیگودرز:

بی انصافی است اگر کسی بگوید سپاه به مردم خدمت نکرده است، اقدام غربی ها تنها یک تبلیغات و شو سیاسی است.

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز:

هدف دشمنان امروز ناامید کردن مردم است در خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

فرماندار الیگودرز جمعی از مسئولان و نیروی انتظامی شهرستان با حضور در محل فرماندهی سپاه ناحیه الیگودرز ضمن قدردانی از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام پارلمان اروپا علیه نهاد انقلابی را محکوم و حمایت خود را از سپاه اعلام کردند.

خسروی فرماندار الیگودرز در این دیدار گفت: متاسفانه کشورهای سلطه گر و استکبار جهانی استاندارد دوگانه ای را در برابر ملت ما در پیش گرفته اند، اقدام بر علیه سپاه خارج از عرف و قوائد جهانی است، این حرکت پارلمان اروپا بیشتر یک کار تبلیغی و شو سیاسی است که در پشت پرده آن صهیونیست جهانی نقش آفرینی می کنند.
وی افزود: بی انصافی است اگر کسی بگوید سپاه به مردم خدمت نکرده است، همه آگاه هستنداین نهاد خدمتگزار در کنار تامین امنیت مردم در حوزه های مختلف خصوصاً در بحران‌ها چگونه در خط اول خدمت به مردم و در کنار آنها قرار دارد.
فرماندار الیگودرز از مهمترین ویژگی‌های سپاه خدمت به مستضعفین و تلاش برای رفع محرومیت در مناطق کمتر توسعه یافته عنوان کرد

سرهنگ یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز نیز گفت: سپاه همیشه و در همه ی برهه ها در خدمت به مردم و مظلومان جهان پیشگام بوده است.
وی گفت: امروز هدف اصلی دشمنان پس از شکست در توطئه های مختلف و اغتشاشات اخیر تلاش برای ناامید کردن مردم است، لذا باید تلاش کنیم خدمت به مردم بیش از هر زمان دیگری صورت گیرد.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر تلاش کردند نیروهای انتظامی و نظامی را در مقابل مردم (البته عده‌ای فریب خوردن و عده‌ای نیز از روی دشمنی با نظام اسلامی وارد شده بودند)، قرار دهند، اما مدارا و صبر و بردباری نیروهای انتظامی و نظامی این توطئه را با شکست روبرو کرد، اکنون از روی عصبانیت از این شکست دست به این کار ننگین زده‌اند، آنها بدانند سپاه همچنان با اقتدار و بدون توجه به تهدیدات دشمنان در خدمت به مردم گام بر می دارد زیرا می‌دانیم هرکجا نیروی نظامی و انتظامی ما موفقیت داشته باشند دشمنان در برابر این موفقیت‌ها صف اریایی خواهند کرد.

در این دیدار مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان نیز در سخنان حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کردند./

b_300_0_16777215_00_images_z290.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید