به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز جلسه شورای روابط عمومی های الیگودرز با محوریت برنامه ریزی و هماهنگی کمیته تبلیغات ستاد دهه مبارک فجر به ریاست خسروی فرماندار و با حضور لونی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، آسترکی روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز و مسئولین روابط عمومی ادارات، امروز ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

🔻خسروی فرماندار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه رجب و دهه فجر گفت: ما بایستی روابط عمومی های ادارات خود را تقویت کنیم و به بحث جهاد تبیین اهمیت ویژه ای بدهیم.

🔻وی افزود: همه در قبال انقلاب و ارزش‌های آن رسالت سنگینی به عهده دارند و در این راستا روابط عمومی ها در دهه فجر باید تلاش خود را در راستای ایجاد هماهنگی و یکپارچه کردن فعالیت‌ها و برنامه ها انجام دهند تا بتوانند اخبار دهه فجر را در کم‌ترین زمان پوشش داده و مخابره کنند.

🔻 خسروی با بیان اینکه وجود روابط عمومی متخصص و متعهد یکی از ضرورت‌های مهم در نهادهای مختلف دولتی و خصوصی است، افزود: روابط عمومی‌ها نقش اثرگذار و سازنده در رشد و تعالی ادارات دارند.

🔻وی گفت: روسای ادارات بایستی به ظرفیت و اثر بخشى روابط عمومی‌ها توجه خاص داشته باشند

🔻وی ادامه داد: ادارات عمدتا خدمات و دستاورد‌های خوبى دارند ولی این دستا ورد‌ها به خوبی منعکس نمی‌شود

🔻رییس کمیته تبلیغات ستاد دهه فجر شهرستان در خصوص آذین بندی های این ایام اظهار داشت: آذین بندی نباید نقطه ای باشد؛ در جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید همه‌ی محلات شهرها و روستاها آذین بندی شود.

🔻در ادامه اين جلسه مسئولین روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي به بيان نقطه‌نظرات خود در زمينه راهكارهای استفاده از توانمنديی های دستگاه‌های اجرايی پرداختند.

🔻 از جمله موضوعات مورد تاكيد در اين جلسه، اطلاع رسانی مکان و زمان برنامه ها برای مردم ، اطلاع رسانی برنامه ها از طریق صداوسیما، همکاری با دهیاران و شوراهای روستا از طریق بخشداری ها به منظور پوشش برنامه های روستایی و عشایری و پوشش خبری مراسمات و برنامه های دهه فجر و انعکاس آن در خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری، برگزاری برنامه‌های ابتکاری و محتوایی، هماهنگی برای حضور شایسته مدیران و کارکنان کلیه دستگاه های اجرایی در برنامه های دهه فجر، ارایه و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها و کرسی های آزاد اندیشی در ادارات، ارایه دقیق خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت برای ایجاد نشاط و امید در مردم، که مورد تصويب قرار گرفت

b_300_0_16777215_00_images_z305.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید