📝 به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز؛ دکتر دالوند معاون عمرانی استاندار به همراه خسروی فرماندار، شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، قربانی بخشدار زز و ماهرو و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی امروز از راه های روستایی گلی چاس و شاهرود بخش زز و ماهرو بازدید بعمل آوردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات جاده های مواصلاتی و کمبود امکانات این بخش قرار گرفتند.

معاون استاندار:

جاده دسترسی روستاهای گلی‌چاس الیگودرز عملیاتی می‌شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از عملیاتی شدن جاده دسترسی روستاهای گلی‌چاس شول‌آباد از توابع الیگودرز خبر داد.

 دکتر احمدرضا دالوند در بازدید از روستاهای منطقه شول آباد الیگودرز با اشاره به صعب‌العبور و کوهستانی مسیر دسترسی اهالی روستاهای گلی‌چاس، اظهار کرد: به دلیل بارش‌های اخیر و ریزش بهمن تعداد ۵۰ تیر برق این مسیر از بین رفته است.

وی ادامه داد: راهداری استان سال گذشته مسیر دسترسی روستای منطقه را به طور ۳۵ کیلومتر راه‌شکافی کرده اما به دلیل کوهستانی و هزینه بالا نیاز به تامین اعتبار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: در گفتگو با راهداری استان قرار شد جاده دسترسی روستاهای گلی‌چاس به سه فاز تقسیم و عملیاتی شود.

وی گفت: در یک برنامه زمانبندی سه فاز ۱۰ کیلومتری مشخص و به صورت جداگانه اجرا خواهد شد.

دکتر دالوند خاطرنشان کرد: همچنین در بازدید امروز قرار شد راهداری استان پس از مستقر کردن ماشین آلات سنگین خود مسیر را مجدد اصلاح کند تا شرکت توزیع برق استان طی ۴۸ ساعت آینده نسبت به تیرگذاری و اتصال مجدد برق اقدام کند./

b_300_0_16777215_00_images_z384.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید