همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار، جلسه تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و مطبوعات شهرستان الیگودرز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار ، مراسمی با حضور خسروی فرماندار ، لونی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، پیرحیاتی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان الیگودرز برگزار شد.

فرماندار الیگودرز : وظیفه ما برگزاری انتخابات است / هیچکدام‌ از داوطلبان برای ما تفاوت ندارند

نقش خبرنگاران در پیشبرد توسعه شهرستان غیر قابل انکار است .

 ایمان خسروی فرماندار الیگودرز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار یکی از ویژگی های خبرنگار را صداقت در پیگیری مطالبات مردم دانست و افزود:  نقش خبرنگاران در پیشبرد توسعه شهرستان غیر قابل انکار است .

وی گفتمان دولت سیزدهم‌ را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: این دولت فارغ از مرز بندی های سیاسی از ظرفیت همه‌ کسانی که در چارچوب  گفتمان دولت فعالیت کنند استفاده خواهد کرد.

وی شان مدیران را صرفا خدمتگزاری دانست و گفت: هم اکنون دولت در میانه میدان است  که نمونه بارز آن حضور وزیر کشور و استاندار در صحنه  بحرانهاست ، اما در دولت گذشته از این خبرها نبود.

خسروی گریزی هم به انتخابات مجلس زد و گفت: ما صرفا وظیفه برگزاری انتخابات را عهده دار هستیم و برای ما هیچکدام از داوطلبان تفاوت ندارند .

وی افزود: دیدگاه ما این است که   اعضای هیات اجرایی انتخابات باید معتمد و امین مردم باشند،  نه امین فرمانداری و این موضوع را یقینا لحاظ خواهیم‌ کرد.

b_300_0_16777215_00_images_z516.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید