فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: وضعیت نارنجی کرونا در شهرستان شکننده و خطرناک است و مردم همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز " ماشااله نعمتی" در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا از تلاش اعضای این ستاد بویژه سرپرست شبکه بهداشت و کادر درمان، همراهی مردم و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بموقع و دقیق رسانه ها قدردانی نمود و افزود : اگرچه وضعیت نارنجی شده اما محدودیت ها همچنان ادامه دارد و مردم باید رعایت نمایند.
وی اظهار داشت: شرایط جغرافیایی شهرستان و همجواری با چهار استان کنترل را با مشکل مواجه ساخته و حتی با ورود عشایر از خوزستان آسیب جدی به وضعیت  الیگودرز وارد شد، اما با تلاش همگانی توانستیم از این پیک عبور کنیم.

فرماندار الیگودرز با اشاره به انتخابات بیان‌ کرد: همه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش نمایند تا شاهد باشیم برگ زرین دیگری بر دفتر پر افتخار نظام افزوده شود.

دکتر محمد ملاطاهری سرپرست شبکه بهداشت و درمان الیگودرز گفت: هم اکنون ۴۵ نفر در بیمارستان و پنج نفر در ICU بستری هستند.

وی افزود: بیشترین آمار فوتی از ابتدای کرونا در الیگودرز با ۳۰ نفر در اردیبهشت امسال رقم خورد.

سرهنگ رمضانی رییس پلیس راهور در جلسه ستاد مدیریت کرونا با اشاره به تجمعات در مرکز تعویض پلاک، گفت: وقتی بعد از چند روز تعطیلی این مرکز بازگشایی می شود بصورت طبیعی تجمع ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نوبت دهی در تعویض پلاک اینترنتی نیست، افزود: عده زیادی در این مرکز تجمع می کنند و به جهت تحریم‌ها تحویل پلاک به مراکز سهمیه بندی شده و روزانه حداکثر ۱۲ پلاک به الیگودرز اختصاص داده می شود.

رمضانی گفت: تعطیلات چند روزه مراکز آزمون را هم با تجمع مواجه کرده است.

حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز در این نشست گفت: با توجه به اینکه آرمستان‌های الیگودرز در فضای باز قرار گرفته اند، پیشنهاد می شود، در طول هفته برای زیارت زائران اهل قبور باز باشد.
وی ضمن قدردانی از ستاد مدیریت کرونا در شهرستان الیگودرز و همه مسوولان گفت: از مردم عزیز که با رعایت دستورالعمل ها در نماز عید سعید فطر حضوری با شکوه داشتند، قدردانی می کنیم.
امام جمعه الیگودرز با اشاره به برخورد مناسب و شایسته رییس پلیس راهور الیگودرز وهمکاران وی با مردم و قدردانی از آنها  گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی مردم انتظار داریم با مردم همراهی نمایید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید