فرماندار الیگودرز گفت: شرایط جغرافیایی و اقلیم سرد و کوهستانی موجب کاهش فصل کاری مفید در این شهرستان شده است بنابراین باید طرح‌های راهداری آن به سرعت آغاز و تکمیل شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز، "ماشااله نعمتی" روز یکشنبه در جلسه با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان افزود: فصل عمرانی در شهرستان کوتاه است و باتوجه به ابلاغ اعتبارات در تابستان، درخواست می شود صدور مجوز آغاز پروژه های راهداری قبل از ابلاغ این اعتبارات باشد.

وی اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تقویت زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی نظیر آسفالت جاده بزنوید به امامزاده، چهارخطه الیگودرز- داران و الیگودرز - خمین، شبکه پایاب سد حوضیان، تامین آب شرب روستایی و احداث راه‌های روستایی الیگودرز نیازمند نگاه ویژه است تا اقدامات اساسی  جهت محرومیت‌زدایی شهرستان انجام شود.

سمانه حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان نیز با بیان اینکه محرومیت زدایی در بودجه ۱۴۰۰ جایگاه ویژه‌ای دارد گفت: مناطق محروم استان به ویژه شهرستان الیگودرز بهره بیشتری از اعتبارات توازن منطقه ای و استانی خواهند داشت.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی الیگودرز و کوتاه بودن فصل عمرانی در شهرستان از صدور مجوز پروژه های عمرانی این شهرستان خبر داد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید