دکتر خادمی در پیامی از عموم مردم لرستان خواست برای حضور پرشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد ماه پای صندوق های رای حضور یابند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، متن پیام دکتر خادمی در آستانه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به شرح ذیل است؛

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک اصل، و تمهید مقدمات لازم بمنظور افزایش مشارکت مردم در چنین شرایط حساسی یک وظیفه عمومی است .

انقلاب اسلامی ایران مرهون خون هزاران شهید و حاصل جانفشانی هزاران جانباز ، ایثارگر و آزاده سرافراز است. با توجه به فرا رسیدن ایام برگزاری انتخابات به عنوان آزمونی بزرگ برای ملت انقلابی و لحظه‌ای تاریخی برای ایران اسلامی، لازم است به منظور حفظ اقتدار ملی، با حضوری گسترده همه آحاد در پای صندوق های رای با انتخاب نمایندگانی اصلح ، استمرار مقبولیت نظام و انسجام ملی را به منصه ظهور برسانیم.

امروز با بسیج همه نیروها و با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات موجود، همه جوانب برای حضور پرشور مردم لرستان در پای صندوق های اخذ رای مهیا شده است .

شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و دینی است واینجانب از گروهها و احزاب مختلف و عموم مردم غیور لرستان، می‌خواهم با حضور خود در ساعات آغازین روز در شعب اخذ رای، در این امر مهم ، مشارکت کنند .

افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد و لازم است دستگاه های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند .

خادمی ، استاندار لرستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید