b_300_0_16777215_00_images_6bb2ee42-f94c-4028-816e-712270dc9f4c.jpg

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان الیگودرز، رضایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری به همراه تیمی متشکل از ادارات میراث فرهنگی، صمت و شبکه بهداشت و درمان از تالارهای پذیرایی شهر الیگودرز بازدید به عمل آوردند.

معاون سیاسی فرمانداری روز چهارشنبه در بازدید از تالارهای پذیرایی گفت: نظارت و بازرسی مستمر از فعالیت تالارهای پذیرایی در سطح شهر الیگودرز همچنان ادامه داشته و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی، برخورد جدی با متخلفین صورت خواهد گرفت.

منصور رضایی تصریح کرد: علی رغم ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی به کلیه مدیران تالارها، متاسفانه همچنان مشکلاتی در برگزاری مراسمات از سوی مدیران تالارهای پذیرایی مشاهده می گردد که برابر تصریح و تاکید مصوبات ستاد کرونا، هرگونه عدول از مصوبات مذکور باعث پلمپ تالار و برخورد قانونی با مدیر مربوطه خواهد بود.

جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان گفت: از شهروندان گرامی و بافرهنگ شهرستان الیگودرز استدعا دارم با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و بستری های بیماری کرونا در مراکز درمان در روزهای اخیر، ضمن رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، از حضور در تجمعات و مراسمات عروسی و ترحیم، جدا خودداری نمایند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید