جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست خسروی فرماندار و دیگر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار الیگودرز: حضور مدیران در جلسات ضروری و عدم حضور باید با اطلاع فرمانداری و معرفی جانشین تام الاختیار باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه شورای هماهنگی مبارز با مواد مخدر شهرستان صبح امروز به ریاست خسروی فرماندار و با حضور دیگر اعضا در محل سالن شهید قادری فرمانداری تشکیل گردید.

خسروی فرماندار شهرستان در جلسه مذکور با اشاره به لزوم اجرای اقدامات فرهنگی در حوزه اعتیاد بر مشاوره چهره به چهره با خانواده های آسیب دیده تاکید کرد.

وی افزود: متاسفانه اعتیاد بلای خانمان سوزی است که کوتاهی در این امر، دامن‌گیر آحاد جامعه و خانواده ها خواهد شد، لذا می بایست ادارات متولی در اجرایی وظایف محوله و مصوبات جلسه، همکاری، مشارکت و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

فرماندار در ادامه به عدم حضور برخی مدیران در جلسات فرمانداری اشاره و تاکید نمود: حضور مدیران در جلسات الزامی بوده و در صورت عدم حضور می بایست با هماهنگی فرمانداری، نماینده تام الاختیار حضور یابد.

در پایان مصوباتی از جمله برنامه ریزی جهت اجرای اقدامات فرهنگی،آموزش و آگاهی بخشی به مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، لزوم همکاری کلیه ادارات و برخورد جدی با خرده فروشان‌مواد مخدر مورد تاکید و در دستور کار اعضا قرار گرفت.

b_300_0_16777215_00_images_m2.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید