به گزارش روابط عمومی فرمانداری خسروی فرماندار به همراه اداوی معاون عمرانی و بسحاق شهردار از پروژه روشنایی مبادی ورودی از سمت ازنا، پل عرضی و بلوار نیمه تمام این مسیر بازدید نمودند.

فرماندار شهرستان الیگودرز طی تماس تلفنی در این بازدید با عباسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان از آخرین وضعیت این مسیر مطلع گردید.

عباسی افزود؛انتخاب پیمانکار تکمیل روشنایی این مسیر تا یک هفته آینده انجام خواهد شد و روشنایی این مسیر تا پایان مرداد ماه سالجاری تکمیل خواهد رسید .  خسروی فرماندار با اظهار رضایت از تکمیل روشنایی و پروژه های عمرانی در این ورودی ، آن را یکی از نیازهای ضروری در امر کاهش تصادفات رانندگی دانست و خواستار تسریع در اتمام آن شد.

وی خاطر نشان کرد با توجه به تعدد محورهای مواصلاتی شهرستان الیگودرز با استان های همجوار لزوم تسریع در ساماندهی و بهسازی مبادی ورودی در دستور کار ویژه دستگاه های مربوطه قرار بگیرد وی با اشاره به لزوم تعامل و هماهنگی مسئولان ادارات و نهادها در اجرای پروژه‌ها افزود: امروز تعامل بسیار خوبی بین مسئولان این شهرستان برای ارائه خدمت در زمینه‌های مختلف وجود دارد و همین تعامل و همدلی، ان شاالله رضایت شهروندان از خادمان خود را به همراه خواهد داشت.

بسحاق شهردار در این بازدید گفت پل عرضی و بلوار نیمه تمام در این مسیر تا یک ماه آینده تکمیل و آماده بهره برداری خواهد بود.

b_300_0_16777215_00_images_z5.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید