خسروی فرماندار الیگودرز در نشست جمع بندی خسارات سیل عصر روز گذشته با تاکید بر استفاده از ظرفیت کامل همه دستگاه‌های اجرایی ، جهادی و مردمی ؛ اظهار داشت خدمت رسانی به سیل‌زدگان در بخش های مختلف شهرستان بایستی بیش از پیش تسریع و خسارات جبران شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز خسروی افزود: متاسفانه وقوع سیلاب در شهرستان به بخش های وسیعی از زیرساختهای ارتباطی، خدماتی، کشاورزی، شیلات و دامداری خسارت های زیادی وارد کرده است.

فرماندار شهرستان الیگودرز گفت: از همان ساعات اولیه وقوع سیل با مشارکت و همکاری همه ی مسئولان ؛ دستگاهها و مردم در کنار سیل زدگان بوده ایم و امدادرسانی توسط جمعیت هلال احمر،دستگاه های خدمت رسان، دستگاه های اجرایی ، مجموعه های جهادی و مردمی، بسیج و سپاه و سایر ارگان ها به مناطق سیل زده انجام شده است.

خسروی با تاکید بر اینکه امداد رسانی و توزیع اقلام مورد نیاز به سیل‌زدگان در بخش های مختلف این شهرستان در اسرع وقت انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد ، خاطرنشان کرد: که با حجم انبوهی از خسارات و مشکلات مواجهیم که برای حل آنها ان شاالله با تمام توان در میدان خدمت به مردم شریف شهرستان خواهیم بود و مدیران شهرستان نیز بایستی برای اقدامات جهادی برای جبران خسارت ها در مناطق سیل زده کاملا آماده باشند.

b_300_0_16777215_00_images_z34.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید