به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز، خسروی فرماندار با صدور پیامی صعود تیم فوتبال امید ستارگان الیگودرز به لیگ یک کشور را تبریک گفت: در متن این پیام آمده است

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و قهرمان پرور حلاوت و شهرستان الیگودرز ؛ شیرینی صعود تیم فوتبال امید ستارگان الیگودرز به لیگ یک کشور ، گوارای وجودتان باد.

جوانان مستعد الیگودرز با غیرتمندی و کوشش منحصر به فرد خود توانستند به لطف خداوند متعال و حمایت های پر شور مردم عزیز و ورزش دوست الیگودرز به این موفقیت ارزنده دست یابند.

صعود تیم فوتبال امید ستارگان به لیگ یک کشور که نشان از لیاقت و شایستگی ورزشکاران این خطه دارد و ماحصل تلاش‌های مجدانه تک تک بازیکنان، مربیان، و مسئولان باشگاه می باشد این توفیق غرور انگیز را رقم زده است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و پشتکار مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی امید ستارگان الیگودرز به خصوص مربیان، بازیکنان، و مسئولان این تیم و اداره ورزش و جوانان شهرستان الیگودرز؛ این موفقیت بزرگ را به مردم ورزش دوست الیگودرز، دست‌اندرکاران و بازیکنان تیم تبریک عرض نموده و امیدوارم بستر حضور هر چه پرقدرت تر این تیم در لیگ یک فوتبال کشور با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیات فوتبال شهرستان و مسئولان شهرستان فراهم آید و برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزشکاران شهرستان الیگودرز بیافزاید.

سرافرازی همه ی ورزشکاران شهرستان را از خداوند متعال آرزومندم.

ایمان خسروی فرماندار شهرستان الیگودرز

b_300_0_16777215_00_images_z38.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید