امام جمعه الیگودرز :
اگر سپاه نبود امروز کشورهای اروپایی گرفتار داعش بودند


دهه فجر فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد.

حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به اقدام نابخرادنه پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب در لیست تروریستی گفت: این اقدام در یک موضع ضعف گرفته شده و حتی به اعتراف خودشان مبنای حقوقی ندارد .

وی با اشاره به اینکه انقلاب بدون سپاه معنا ندارد ، افزود: اگر سپاه نبود همین کشورهای اروپایی امروز گرفتار تروریست و داعش بودند.


رییس شورای فرهنگ عمومی الیگودرز گفت: اعتکاف از برکات نظام و انقلاب اسلامی است که در شهرستان نیز برنامه ریزی ها برای برگزاری باشکوه آن انجام شده است.

وی به برنامه های متنوع دهه مبارک فجر اشاره نمود و افزود: این دهه فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد.

سرلک افزود: امروز مردم با مشکلات فراوانی مواجه می باشند اما این مشکلات نباید باعث شود دستاوردها و پیشرفت های نظام به فراموشی سپرده شوند.


در این جلسه خسروی فرماندار الیگودرز نیز با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر گفت: مدیران اقدامات دولت را در یکسال گذشته برای مردم بازگو نمایند.

همچنین میثم محتشم دبیر شورای فرهنگ عمومی الیگودرز در ابتدای جلسه با اشاره به اقدام نابخرادنه پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی گفت: شورای فرهنگ عمومی ضمن محکومیت این اقدام حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام می نماید.

وی افزود: در نود و یکمین‌ جلسه شورای فرهنگ عمومی برنامه ریزی برای برگزاری مراسم اعتکاف و برنامه های دهه فجر انجام می شود .

b_300_0_16777215_00_images_z291.jpg

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید