به گزار ش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز در اولین روز از دهه مبارک فجر خسروی فرماندار، اعضای شورای اداری وتامین شهرستان الیگودرز با حجت الاسلام سرلک امام جمعه محترم این شهرستان بمناسبت طلوع فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه الیگودرز:
مردم به انقلاب و نظام اسلامی دل بسته اند، تا می توانیم باید به آنها خدمت کنیم/ مبارزه با فاسد مردم را امیدوار خواهد کرد.

خسروی فرماندار شهرستان:

علاوه بر افتتاح ۶۴ پروژه در حوزه های مختلف، ۱۲۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی نیز در سطح شهرستان اجرا می شود

حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز در دیدار مسئولان این شهرستان که به مناسبت آغاز برنامه های چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزارشد گفت: ۱۲ بهمن یکی از یوم الله است که هرگز فراموش نخواهد شد، زیرا این روز، روز ورود پیروزمندان و سرافرازنه امام خمینی( ره) به کشور است
وی گفت: نفس کشیدن و خدمت به مردم در حکومت اسلامی نعمت بزرگی است که باید قدرآن را بدانیم، مردم به انقلاب دلبسته اند و از آن در برابر همه ی توطئه ها دفاع می کنند، لذا باید تاپای جان به آنها خدمت کرد
امام جمعه الیگودرز گفت: انقلاب دستاوردهای بی نظیر و عظیمی داشته است، دولت انقلابی نیز با رویکرد خدمت رسانی به مردم فعالیت می کند،کارهای خوب و زیربنایی زیادی انجام شده است، امام مردم همچنان چشم انتظار رفع مشکلات و اجرای عدالت در همه عرصه ها هستند، از سختی ها نا امید نمی شوند، بلکه اگر بی عدالتی ببینند ناامید خواهند شد، مطمئن باشید مبارزه با فاسد مردم را امیدوار خواهد کرد.
وی مهمترین اولویت دولت را توجه به سفره مردم و معیشت آنان دانست و افزود: رونق کسب وکار، افزایش اعتماد مردم به نظام، کاهش فاصله مسئولان با مردم، حل مشکلات فرهنگی، بیکاری و مسکن از دیگر دغدغه ها است که باید به آن توجه شود.

خسروی فرماندار الیگودرز نیز گفت: تمامی دغدغه ما ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم است و در این راه شبانه روزی تلاش خواهیم کرد.
وی گفت: در دهه فجر امسال ۶۴ پروژه در حوزه های مختلف با اعتباری بیش از ۲۲۰میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید ضمن آنکه بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی نیز در شهرستان با هدف معرفی دستاوردهای انقلابی اسلامی اجرا می شود.

از دیگر برنامه های امروز:

 تجدید میثاق با شهدا؛ 

نواختن زنگ انقلاب 

افتتاح نمایشگاه آثار چهارمین جشنواره استانی خوشنویسی «نماز»

رژه خودرویی سپاه ناحیه شهرستان الیگودرز

b_300_0_16777215_00_images_z309.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید