به منظور ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در ایام نوروز، کمیته‌های ۱۰ گانه سفر شهرستان الیگودرز تشکیل شد.

📝 به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز ستاد مدیریت خدمات سفرهای نوروزی شهرستان الیگودرز عصر امروز به ریاست خسروی فرماندار و با حضور اداوی معاون عمرانی فرماندار و اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

🔻خسروی فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی اظهار داشت: با برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات مناسب تلاش می شود که به نحو شایسته ای از میهمانان نوروزی استقبال شود.

🔻 وی افزود؛ پایگاه های راهنمای مسافر باید در ورودی های شهرستان مستقر شوند.

🔻 وی ادامه داد ؛ یکی از برنامه‌های شاخص شهرستان ایجاد نورزوگاه خواهد بود که در پارک خلیج فارس برپا می شود، فروش محصولات خانگی و صنایع‌دستی، برگزاری ستاد اسکان مسافران، برگزاری مراسم فرهنگی، هنری، مذهبی و شادی آفرین و... در نوروزگاه انجام خواهد شد.


🔻در ادامه این جلسه پس از مرور مصوبات و ارائه نقطه نظرات اعضای ستاد بر تشکیل ستاد‌های فرعی در بخش‌ها تاکید و نظارت بر نحوه توزیع و قیمت کالا‌ها - بازدید از رستوران‌ها - استقرار و آماده باش پایگاه‌های اورژانس بین راهی - استقرار و آماده باش هلال احمر - تامین سوخت مورد نیاز و تعیین کشیک‌ها و تجهیز مدارس جهت اسکان مهمانان نوروزی، اصلاح خط کشی و تابلوها ایمنی و ساماندهی چادرهای هلال احمر و راه اندازی کمپ برای اسکان مسافران و آماده مساجد بین راهی با همکاری و هماهنگی اعضای ستاد تسهیلات نوروزی تاکید شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید