به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست خسروی فرماندار و با حضور اعضای آن امروز در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.


🔻 خسروی فرماندار با اشاره به فرا رسیدن ایام عید و ماه مبارک رمضان و ضرورت برقراری آرامش و امید در بین مردم با تأکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.


🔻 رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان الیگودرز گفت؛ انجام گشت های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده ای سودجو خواهد شد.


🔻 وی افزود؛ شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در حوزه بازار کالاهای اساسی و خدمات موارد را به سامانه یکپارچه ۱۲۴ گزارش کنند.

🔻 خسروی در پایان گفت؛ گشت های نظارتی مشترک فرمانداری، جهادکشاورزی ،صمت، تعزیرات، شبکه بهداشت، بسيج اصناف،دامپزشکی، اماکن و غله از امروز طی چند نوبت در صبح و عصر از سطح شهر بازديد می کنند تا کالاهاي باکيفيت و مناسب در اختيار مردم قرار گيرد.

🔻 شایان ذکر است؛ نمایشگاه بهاره با هدف تنظیم بازار و فراهم کردن کالاهای مورد نیاز شهروندان البسه و پوشاک، آجیل و خشکبار، مواد شوینده و بهداشتی، مواد پروتئینی، خوراکی و ... از ۱۸ اسفندماه تا پایان سال جهت بازدید و خرید علاقمندان در محل اداره جهادکشاورزی برپا می شود.

b_300_0_16777215_00_images_z366.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید