📝 به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ جلسه شورای ترافیک شهرستان الیگودرز به ریاست خسروی فرماندار و با حضور اعضای شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

🔻 خسروی فرماندار با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی خاطر نشان کرد: این جلسه شورای ترافیک به منظور برنامه ریزی در کاهش و روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان و مسافران برگزار می‌شود.

🔻 رئیس شورای ترافیک شهرستان الیگودرز در این جلسه بر خط کشی و رنگ آمیزی معابر شهری و ورودی های شهرستان، ترمیم و اصلاح سرعتگاه های دارای حفره و آماده سازی و فراهم نمودن امکانات و تمهیدات لازم ترافیکی جهت رفاه مسافرین نوروزی تاکید نمود.

🔻 خسروی فرماندار در ادامه گفت: به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی، پلیس راهور شهرستان با هماهنگی مقام قضائی، اتاق اصناف و همکاری عوامل انتظامی، اقدام به اجرای طرح های برخورد با تخلف سد معابر از سوی نمایشگاه داران خودرو خواهد کرد.

🔻 سرهنگ رمضانی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان با تشریح وضعیت ترافیکی در پنجشنبه آخر سال گفت: در خصوص وضعیت ترافیکی اطراف آرامستان اکبر علی در روز پنجشنبه مسیر ورودی به آرامستان از میدان شهدای جنگلبانی (منابع طبیعی) و خروجی این مکان از کمربندی جنوبی ( سردار شمس) خواهد بود.

🔻لازم به ذکر است در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل هر یک از اعضا به ارائه گزارش اقدامات خود پرداخته و درخواست های ترافیکی نیز بررسی شد.

b_300_0_16777215_00_images_z378.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید