🔰 جلسه هماهنگی روز طبیعت در شهرستان الیگودرز برگزار شد.

🔻 زیرگذر سه راهی شول آباد زیر بار ترافیکی خواهد رفت/ حوضچه پارک بنفشه جهت رها سازی ماهی های قرمز مهیا خواهد شد.

📝 به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز، جلسه هماهنگی روز طبیعت به ریاست خسروی فرماندار و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی صبح امروز در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

🔻خسروی فرماندار با اشاره به اینکه ایام نوروز و روز طبیعت با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، گفت: حرمت ماه مبارک رمضان در این ایام باید حفظ شود.

🔻خسروی در این جلسه که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه برگزار شد، بر حفظ محیط زیست، منابع طبیعی، مدیریت پسماند و خدمات با کیفیت به شهروندان در روز طبیعت تاکید کرد.

🔻سرهنگ قائد رحمت رئیس پلیس راه شهرستان الیگودرز در این جلسه با اشاره به اینکه عمده ترافیک ایجاده شده روز طبیعت در سه راهی شول آباد می باشد گفت: با همکاری اداره راه و شهرسازی و پیمانکار این پروژه، از روز ۱۲ فروردین موقتا این مسیر زیر بار ترافیک خواهد رفت.

🔻بسحاق شهردار با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب به طبیعت جزو اولویت های مهم شهرداری است، از توزیع کیسه زباله در روز طبیعت خبر داد و گفت: کیسه های زباله در روز ۱۳ فروردین در مبادی خروجی های شهر از جمله میدان محمدرسول الله ، میدان رهبری و خروجی شهر بعد از بیمارستان شهید ولیان توزیع وعصر همان روز جمع آوری می گردد.

🔻جدیدی رییس محیط زیست بر لزوم مدیریت ماهی های قرمز و در نظر گرفتن محل های مناسب توسط شهرداری ها و جلوگیری از رها سازی این ماهی ها به رودخانه ها و تالاب ها تأکید نمود و افزود: حوضچه پارک بنفشه جهت رها سازی ماهی های قرمز با همکاری شهرداری آماده خواهد شد.

b_300_0_16777215_00_images_z389.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید