جلسه شورای حفاظت از منابع آب به ریاست فرماندار شهرستان الیگودرز برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز ، اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان الیگودرز به ریاست خسروی فرماندار و با حضور اعضای شواری حفاظت از منابع آب در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

🔻خسروی فرماندار با بیان اینکه کشاورزی بخش مهم و اصلی اقتصاد شهرستان است بر حفاظت از منابع آب و پرهیز از اسراف در مصرف این نعمت الهی و تسریع عملیات پلمپ کردن چاه های غیر مجاز به ویژه در حریم چاههای تامین آب شرب تاکید نمود.

🔻رییس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان با بیان اینکه کشت محصولات آبدوست و کشت بهاره در شهرستان الیگودرز ممنوع است، افزود؛ تمامی ادارات به ویژه جهاد کشاورزی با معرفی و ترویج محصولات کشاورزی کم آب بر ، گام مهمی در بحث مدیریت آب داشته باشند.

🔻وی افزود؛ کشاورزان و همشهریان عزیز از واگذاری زمین به پیمانکاران غیربومی خودداری و درصورت مشاهده، افراد خاطی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

🔻در ادامه جلسه رییس امور آب شهرستان ضمن تشریح شرایط موجود ، گزارشی از مصوبات جلسه گذشته و آخرین اقدامات امور آب در شهرستان ارائه و اعضای جلسه نیز اقدامات خود را در حوزه آب شهرستان بیان کرد.

🔻اکبری رییس اداره امور آب شهرستان الیگودرز از مسدود کردن ۲۴ چاه غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و افزود: مسدودی و پلمپ ۳۵ چاهک در دستور کار قرار گرفته و ۱۳ کنتور هوشمند نصب شده است.

b_300_0_16777215_00_images_z415.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید