✍️به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز، جلسه شورای اداری شهرستان الیگودرز با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ( ره )، قیام خونین ۱۵ خرداد به ریاست خسروی فرماندار و با حضور حجت الاسلام سرلک امام جمعه محترم، اعضای شورای تامین و سایر اعضا صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

🔻خسروی فرماندار در این جلسه ضمن تسلیت شهادت تعدادی از مرزبانان و تبریک انتصاب آقای بشارت به عنوان رییس جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان الیگودرز، بر هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها و ادارات شهرستان در برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) تاکید کرد.


🔻وی در ادامه با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران ادارات به مطالبات شهروندان و تببین خدمات دولت سیزدهم گفت: مسئولان و مدیران ادارات شهرستان باید در همه زمینه‎ها با صعه صدر پاسخگوی مطالبات مردم باشند چراکه مهم‌ترین رسالت و وظیفه مدیران در دولت سیزدهم توجه و تحقق خواسته‌های به حق مردم است و به همین منظور روز های یکشنبه هرهفته طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مدیران ادارات در سالن جلسات فرمانداری پاسخگوی سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهند بود.

🔻وی با اشاره برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری گفت: مدیران حق ورود به بازهای سیاسی و جلسات شبانه انتخاباتی را ندارند و درصورت اطلاع و گزارش به تخلفات اداری معرفی و با آن ها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

🔻برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در الیگودرز و بخش های تابعه، برگزاری مراسم بدرقه کاروان اعزامی به مرقد حضرت امام (ره)، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع وصایای امام (ره) ویژه مدیران و عموم مردم
از دیگر تاکیدات فرماندار در جلسه شورای اداری بود.

🔻امام جمعه الیگودرز ، با بیان و تبیین اندیشه‌های امام خمینی(س) و بیداری اسلامی را که امروزه در کشورهای اسلامی برای امت اسلامی به ارمغان آورده اشاره کرد و افزود: تحولات امروزه که در بین ملت‌های عربی و اسلامی و ملت‌های آزادیخواه در مبارزه با رژیم‌های مستبد و استکبار جهانی شاهد هستیم نشأت گرفته از تفکرات و اندیشه‌های حضرت امام(ره) است.

🔻وی افزود: ۱۵ خرداد، سالروز ارتحال امام(ره) فرصتی برای تجدید عهد با آرمان های امام و مقام معظم رهبری است.

🔻در ادامه جلسه بعد از بحث و تبادل نظر برنامه های روز ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد درشهرستان برنامه ریزی و مصوباتی نیز مقرر شد.

b_300_0_16777215_00_images_z450.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید