✅🔻 خسروی فرماندار و مهندس اداوی معاون عمرانی فرمانداری به صورت سرزده از پروژه های در حال اجرای آب و فاضلاب امور آبفای الیگودرز بازدید بعمل آوردند .
♻️به گزارش روابط عمومی آبفا مهندس طونی مدیر امور آبفای الیگودرز با تشریح جزئیات توسعه شبکه دفع فاضلاب محله هواشناسی اشاره نمود که این پروژه در حال حاضر با اتصال به خط انتقال اصلی فاضلاب راه اندازی خواهد شد .

🔻مهندس طونی گفت : با توجه به اینکه قسمتی از خط انتقال بصورت عرضی از کمربندی عبور می کند و با توجه به امکان عدم حفاری باز با انجام بازدید های میدانی کارشناسان آبفا حفاری ۷۰ متر در عمق ۷ متری بصورت نقبی صورت پذیرفته است و در حال انجام است .

🔻مدیر امور آبفای الیگودرز افزود : شبکه انتقال دفع فاضلاب الیگودرز در حال حاضر پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای داشته است که امیدواریم تا پایان فصل عمرانی مناطق قدیمی و مرکز شهر را به سر انجام برسانیم که این مهم با همکاری ادارات مرتبط تحقق می‌یابد .

🔻خسروی فرماندار شهرستان الیگودرز پس از بازدید از این پروژه ها ضمن خسته نباشی به پرسنل آبفای الیگودرز و از خدمت رسانی آبفا تقدیر و اضافه کردند امور آبفای الیگودرز یکی از فعال ترین ادارات در سطح شهرستان می باشد ./روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان الیگودرز

b_300_0_16777215_00_images_z470.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید