جلسه کارگروه ویژه ساخت و سازهای غیر مجاز روستایی شهرستان الیگودرز برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز، جلسه کارگروه ویژه ساخت وسازهای غیر مجاز روستایی با موضوع بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز به ریاست خسروی فرماندار و با حضور مویدی نژاد مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری،معاون عمرانی فرماندار، بخشداران، جمعی از مدیران شهرستانی و اعضای این کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

در این جلسه فرماندار با تاکید بر دقت نظر مدیران دستگاه های اجرایی به‌ویژه جهاد کشاورزی در زمینه پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز غیرمجاز اضافه کرد: در خصوص هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز دراراضی کشاورزی، حریم روستاها، حریم جاده ها و رودخانه ها دستگاه‌های متولی با همکاری مراجع قضایی باید در مراحل آغازین عملیات ساختمانی نسبت به جلوگیری از ادامه فعالیت اقدام جدی کنند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به وظایف ذاتی دستگاه های متولی همکاری نهادهای دیگر من جمله دهیاران و شوراها را نیز از عوامل موثر جهت مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در حومه روستاها دانست.

مویدی نژاد از دستگاه هاي خدمات رسان مانند آب، برق، مخابرات و گاز خواست كه از ارائه هرگونه خدمات به ساخت و سازهای غير مجاز روستایی و فاقد پروانه خودداری كنند، در صورت مشاهده از طریق مراجع قضایی با دستگاه مربوطه برخورد خواهد شد.

b_300_0_16777215_00_images_z513.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید