به گزارش روابط عمومی فرمانداری الیگودرز، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری به ریاست خسروی فرماندار، اداوی معاون عمرانی فرماندار، بهرامسری رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، نورالهی کارشناس معاونت اشتغال اداره کل تعاون کار رفاه اجتماعی لرستان و اعضای این کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه بهرامسری گزارشی از عملکرد دستگاه های اجرایی، نهادها و بانک های عامل درخصوص پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و سامانه رصد اعلام و نورالهی نیز توضیحاتی را در خصوص سامانه رصد بیان و به سوالات مدیران دستگاههای اجرایی در این خصوص پاسخ دادند .

خسروی در این جلسه با بیان اینکه اشتغال و تولید جزو دغدغه های اصلی دولت سیزدهم است، گفت: در راستای حل این مشکل و افزایش تولید و جذب اعتبارات جلسات متعدد کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری  برگزار و تسهیلاتی در این زمینه پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تعهد اشتغال ۳۲ دستگاه اجرایی شهرستان الیگودرز در سال ۱۴۰۲، ایجاد اشتغال برای تعداد ۲۸۱۷ نفر می‌باشد، گفت: در سال ۱۴۰۱ از تعهد ایجاد شغل برای۳۵۷۶نفر شاهد تحقق ۱۰۰.۲۲ درصدی تعهد و ایجاد اشتغال برای ۳۵۸۴ نفر در سطح شهرستان بوده‌ایم.

رییس کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان الیگودرز ضمن تقدیر از ادارات، نهادهای شهرستانی و بانک های عامل در تسریع ارائه تسهیلات تبصره ۱۶ گفت: ضرورت دارد در راستای ارتقاء و تحقق کامل اهداف اشتغالزایی، برنامه ریزی و هماهنگی میان دستگاه ها و نهادهای مسئول بیشتر شود.

خسروی در پایان با بیان اینکه اشتغال به سلامت اجتماعی و اقتصادی کمک می‌کند، گفت: بیکاری سر منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی در جامعه است و بر جذب اعتبارات و تسهیل شرایط توسط بانکهای عامل تاکید نمود.

شایان ذکر است: در پایان از رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و مدیران دستگاه هایی اجرایی که تعهدات سامانه رصد را به صورت ۱۰۰ درصد در سال گذشته محقق نمودند تجلیل بعمل آمد.

b_300_0_16777215_00_images_z526.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید