امروز بیش از هر زمان به همدلی مردم و مسوولان نیاز مند می باشیم

ایمان خسروی فرماندار الیگودرز امروز یک شنبه به خبرنگاران  گفت: پیرو دغدغه های مشفقانه‌ امام جمعه دلسوز الیگودرز بعنوان محور وحدت در خطبه های نماز جمعه در خصوص مشکلات مناطق محروم از جمله تکمیل محور امامزاده محمد بن حسن ( ع) که از جمله مطالبات دیرینه مردم و زائران می باشد اداره راهداری و‌ حمل و نقل جاده ای  ملزم به تسریع در تکمیل این محور شد که امیدواریم تا پایان فصل عمرانی اقدامات مثمر ثمری در این منطقه صورت گیرد .

وی با اشاره به توجه دولت مردمی آیت اله رییسی به مناطق محروم  گفت: از ظرفیت دکتر خدابخشی نماینده مردم برای رفع مشکلات مناطق محروم استفاده خواهیم نمود و رفع مشکل  درمانگاه امامزاده نیز  در استان پیگیری خواهد شد .

خسروی وحدت و‌ همدلی بین مردم و مسوولان را کلید رفع مشکلات دانست و گفت: همانگونه که‌مقام معظم رهبری بارها تاکید فرموده اند تزریق امید به جامعه از جمله وظایف  مسوولان می باشد و قطعا با همدلی بین مسوولان شهرستان بسیاری از مشکلات رفع می شود .

فرماندار الیگودرز با اشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات باشکوه و‌ پرشور گفت: همه مسوولان باید برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات امسال و فراهم شدن زمینه حضور مردم تلاش نموده تا شاهد حماسه ای دیگر باشیم .

b_300_0_16777215_00_images_z527.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید